En helg utöver det vanliga

Imorgon åker jag och Henke ner till Malmö! Jag köpte en upplevelse till honom i julklapp då jag inte visste vad jag skulle köpa för sak, så imorgon är det dags! Han ska få köra en Ford Mustang V8, inte för att det säger mig så mycket men det var tydligen en liten drömbil att få köra för honom så det var kul att jag prickade in det! Och så ska han få lära sig att drifta med den! Fyra timmar ska han vara på bilbanan och jag tror att han kommer trivas som handen i handsken!
 
Jag kommer att vara med såklart och fota och filma honom när han kör, så mina fina läsare kan få ta del av känslan ni med! För jag tror att det kommer att bli GRYMT. Henke är exalterad och jag hoppas så innerligt att han kommer ha det så kul som jag (och han!) förväntar sig, han förtjänar den här godbiten!
 
Men vi ska såklart inte bara åka ner till Malmö för att köra bil, drifta ska han göra på söndag så på lördag ska vi ta en tur och se oss omkring, käka go mat och kanske shoppa lite. Hem åker vi på måndag förmiddag och då kommer det nog vara otroligt skönt att komma hem och sova i sin egen säng igen! Även om det är underbart att komma bort lite ;)
 
Vad ska ni hitta på under helgen? Möts vi i Malmö tro? :)
 
 
Allt, Familjen, Kärlek | |
Upp