MIN BAL

 
Balen var en magisk dag. Trodde inte att jag skulle bli nervös inför det, men jag hade jättefel! Henke frågade mig och jag var nervös innan han släppte av mig hos min baldejt, "varför skulle jag vara det?" frågade jag, helt oförstående varför man skulle vara nervös inför at gå i en vacker klänning, sminkad och fixad framför ett gäng människor. Men ju närmare vi kom Torpa (där min bal hölls) ju nervösare blev jag..!
 
Dagen var otroligt rolig, en speciell känsla at sitta uppklädd tillsammans med alla andra treor i skolan och äta finmiddag, dricka vin och chitchatta.
 
Jag och min vackra baldejt, Michaela!
Jag och Henke, så otroligt jäkla tacksam över att ha den här mannen i mitt liv!!
 
Mitt hår, smink och mina naglar fixade jag hemma själv! Spenderade kanske en hundring som max för allting, och då räknat i överkant haha. Men jag blev nöjd!
 
 
Min klass, sjukt jäkla snygga, från topp till tå!
 
 
Allt, Familjen, Kompisar, Kärlek, Porträtt | |
Upp