Yes boss

Igår fyllde jag nitton år. Nitton onödiga år. Jag ville inte fira med något stort kalas eller nåt då det som sagt käns som en väldigt onödig ålder att fylla. Men Henkes familj, min farmor och Lena å Isa kom över så satt vi och fikade och åt tårta, körde lite improviserat musikquiz och satt å snackade skit. Var super mysig och precis perfekt!
 
Idag är det fredag och jag känner av stressen inför bal och student. Balen är på måndag, min klänning ska sys upp på lördag och så ska jag fixa mina naglar. Min bror fyller år på söndag (han hade försökt lura i Henke att han fyller år efter midsommar, wtf?) så vi ska upp till dem, antagligen idag. Söndag är min enda lediga dag, och då ska jag plugga haha. Sen på tisdag är det studentkampen och på onsdag så springer vi ut.
 
Känns så sjukt underbart, samtidigt som jag är rädd för framtiden. Men det ska nog bli bra ska ni se, med min prins som fångar mig när jag faller. Det kommer bli så sjukt jävla bra.
 
 
Allt, Familjen, Kärlek, Porträtt | |
Upp