Hem ljuva hem

Har haft en fantastisk vecka i Grekland nu tillsammans med ett underbart härligt gäng! Vi har haft massvis med sol, bad, skratt och drinkar och en så perfekt studentresa som man kan ha! Jag sitter och redigerar mina tusen bilder jag tagit. Och då menar jag tusen bilder. Eller 1243 om man ska vara exakt haha.
 
Grekland är ett sjukt vackert land, och jag ska dit igen, men med min Henke nästa gång! Är superromantiskt där verkligen, med vackra blommor överallt, solnedgångar utan dess like och kristallblått hav. Perfekt att dra dit som ett gäng kärlekspar! Ska se om vi kan lura med Daniel och Steffi på detta.. Hm..
 
Alla bilder kommer la upp någon dag, ni får nöja er med några instagrambilder sålänge! Ville bara titta in snabbt och säga hej och att jag överlevde flyget! ;)
 
 
 
 
 
 
 
Allt, Kompisar, Natur, Porträtt | |
Upp