Inflyttningsfest

I lördags hade jag och Henke inflyttningsfest här hemma i lägenheten. Det var en sjukt rolig kväll med mycket skratt och goda vänner.
 
Vi började dagen med att ta hand om min lilla Isa ett tag då Lena skulle jobba och Micke inte var hemma. Men det gjorde ju ingenting, vi älskar den lilla skitungen! Vi käkade spaghetti och köttfärssås, spelade Tekken tag tournament 2, gjorde lite läxor och hade det allmänt mysigt.
 
Sen åkte jag och hämtade upp mina två bästa vänner, Josephine och Bella. Vi fixade oss ihop, spelade lite drinkspel och käkade chips. Aa, eller jag käkade chips haha. Ett tips när ni spelar ölspelet och får bestämma regel, ta att man inte får säga "drick", va det roligaste på lääänge! Sennär lite fler folk började droppa in så började vi spela beerpong, dansa i vardagsruet och gömma fjärrkontrollen för Simon.
 
Henke fick i sig lite väl mycket att dricka, men efter en del om och men så gick han in och la sig i sängen, där för övrigt Andreas redan låg och sussade så sött. Det var lite tumult ett tag (säger man så?) men det ordnade sig ändå och folket verkade ha det kul!
 
Jag bäddade iordning för Jossan och Bella vid två tiden efter att vi alla kände att det var dags att krypa till sängs och de sista folket hade fått gått. Sen somnade jag brevid min Henke och kände mig väldigt nöjd med festen, även om det blev lite "tumult".
 
 
Allt, Familjen, Kompisar, Kärlek, Porträtt | |
Upp