KOS 2015 del 1

Jag tänkte härma min fina klasskompis Amanda och berätta lite bilder för bilder om vår resa ner till soliga och (oerhört!!) vackra Kos, Grekland! Hoppas hon inte blir sur bara ;) Missa inte att titta in på hennes blogg med, för fler fina bilder från Kos och en i övrigt grym blogg!
 
Vårt hotell hette Aegeanview Aqua Resort och låg uppe på ett berg. Sa man till taxichaufförerna vart man skulle så svarade många utav dem "oh, up in the mountain right?". Hotellet hade 16 (!!?) pooler totalt, varav vi höll till vid tre utav dem, där ena var själva "huvudpoolen", en hade ett litet lekland i sig och den tredje poolen låg vid vårt hotellrum.
 
Vårt hotellrum låg lite längre bort än de andra hotellrummen, upp för en backe och bortåt, så vi åkte tuctuc hem för det mesta. "Tuctuc?" tänker ni haha, jo det va en "club car" som vissa av de som jobbade på hotellet körde.
 
 
En av dagarna vi var där åkte vi till en strand med svart sand. Jag hade redan bränt mig i ansiktet och på axlarna så jag fick vila i skuggan under ett parasoll medans de andra solande och badade. Men en drink och liten fotorunda blev det ändå!
 
  
 
Vi gick (!?!?) sedan in till stan för att fika och kika i små butiker. Alla smågator var så sjukt fina och affärerna hade mycket krimskrams att titta på. Jag kom hem med en väska i äkta skinn som jag kommer använda ofta och mycket!
 
  
 
Resten av resan kommer upp någon dag framöver! Har sjukt många fina bilder att visa! Ska göra ett inlägg med bilder på gänget med, för de är de jag tycker är roligast haha ^^
Här är "the crew" sålänge!
 
 
Allt, Kompisar, Natur, Porträtt | |
Upp