Ny design, igen

Nu har jag fått upp en ny design som inte krånglar. Är en sån där mall som redan finns här på blogg.se så får se hur länge jag har kvar den haha. Vill ha min header så att den går ut i kanterna så som Amanda har på sin blogg, (även hennes design är från blogg.se men vill ju inte härma med allt hahah) men det krånglar för mig att ladda ner roliga desiger just nu så får nöja mig med den här! Det enda jag inte gillar är när jag satt två bilder brevid varandra, de har hoppat så de inte ligger brevid varandra längre utan under varandra. Men det ska jag nog ta å lösa de med!
 
Annars då? Jo, livet rullar la på med en fart som skrämmer mig lite. Jag fyller 19 om en vecka, balen är om två och studenten likaså. Jag känner att jag inte riktigt hinner med. Men ja, snart är allt det här över. Då kommer bara paniken med vad fasiken man ska göra sen? Jag kommer la på nåt.
 
På fredag bär det av till summerburst! Jag, Jossan, Alicia, Evelina, Bella, Karin, Johanna och Michaela ska dra dit tillsammans och jag är taggad till max! Kommer bli awesome tror jag. Har aldrig varit på summerburst innan, eller nån festival direkt så heller, så kommer bli skoj!
 
Idag ska jag fixa min balklänning med, Matilda Svenssons fina mamma Tina ska hjälpa mig att korta den och sy in ett band på den, så är den good to go!
 
Och ja, Jennie Balk. Du ska få se din "kos del 2" snart. Håll ut liiiite till.
 
 
Allt | |
#1 - - Elin Gåhlin:

Den ser ju jätte snygg ut!:)

Svar: Ååh, tack så mycket!! :)
Kim Smile Bramstång

Upp